Vše o nákupu
Vše ohledně objednávek, platebních metod a způsobů dopravy.
Našim zákazníkům nabízíme kompletní sortiment výrobků pro vybavení kanceláří, skladů a dílen, stejně jako prvky městského mobiliáře, prezentačních systémů a odpadového hospodářství. Naším cílem je v nejvyšší míře uspokojit naše klienty jak šíří sortimentu a jeho kvalitou, tak i cenou a nadstandartním jednáním.
Fakturace ještě do letošního roku !
Při větším odběru našich výrobků můžete poslat poptávku a my vám nabídneme lepší cenu.
Pro všechny objednávky je doprava zcela zdarma !
Způsob objednání zboží
Objednávat zboží můžete některým z uvedených způsobů:
- telefonicky na info lince 325 611 570
- e-mailem na adresu info@abstore.cz
- prostřednictvím našeho e-shopu www.abstore.cz
- poštou přímo na adresu AB-STORE s.r.o., Choťánky 191, 290 01 Poděbrady
Platební metody
- platba dobírkou - za zboží zaplatíte hotově při převzetí obchodního balíku a to bez poplatků
- platba online - za zboží zaplatíte přes platební bránu Comgate ihned po odeslání objednávky
- platba předem na zálohovou fakturu - po objednání zboží Vám zašleme zálohovou fakturu na plnou hodnotu objednaného zboží včetně DPH. Zálohovou fakturu Vám zašleme e-mailem ve formátu .pdf ihned po zpracování Vaší objednávky. Zboží bude expedováno ihned po přijetí Vaší platby na účet – pokud je termín dodání delší, tak po výrobě, eventuálně po naskladnění
- platba na fakturu - tuto možnost standardně nabízíme zákazníkům státní správy (ministerstva, obce, školy, příspěvkové organizace atd.) nebo našim stálým zákazníkům
Platba za dopravu
Nyní je doprava zcela zdarma na vše po celé ČR!
Protože našim výrobkům věříme, dáváme standardně záruku 5 let. Neplatí pouze na spotřební materiál.
snažíme se v maximální míře nabízet české výrobky, takže 95% našeho sortimentu je vyrobeno v ČR.
Zpracování objednávek a termín dodání
Každou Vaši objednávku Vám okamžitě potvrdíme emailem. Na našich stránkách www.abstore.cz pak může každý zákazník vidět historii své objednávky a registrovaní zákazníci i kompletní historii všech objednávek a faktur. Veškeré změny stavu objednávky Vám dáme vědět formou informačního emailu, stejně tak jako i termín předání zboží na expedici.
Pokud plánujete nákup většího množství kusů jednotlivých produktů, využijte možnost nám poslat poptávku a my vám vypracujeme nabídku na míru s výhodnými cenami!
Rychlý návod pro řešení problémů s objednávkou
- obdrželi jste v dodávce poškozené zboží?
při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit řidiči a poznamenat tuto skutečnost do přepravního listu.V případě poškození obalu nebo přímo objednaného zboží prosíme ihned zapsat zápis do přepravního listu řidiči o poškození a následně kontaktovat naši společnost. Na pozdější reklamace způsobené dopravou nebude brán zřetel. Pokud se tedy stalo, že Vám právě bylo doručeno zboží poškozené dopravou a vy máte sepsaný zápis o škodě, hned nám dejte tuto skutečnost vědět (nejpozději do 3 dnů) a my okamžitě sjednáme nápravu. - nenašli jste v zásilce fakturu?
faktury zasíláme elektronicky, ale je možné, že se k Vám faktura nemusela dostat a mohla být zachycena například vaším spamovým filtrem. Dejte nám proto vědět na uctarna@abstore.cz a my vám fakturu zašleme obratem. - chybí některé položky?
bude-li ve vaší zásilce cokoli chybět, neváhejte a dejte nám to vědět na info@abstore.cz nebo zavolejte na naší telefonní linku 325 611 570 a my vše rychle napravíme. Při více položkách v objednávce je možné, že se zboží expeduje z více skladů a zásilka nedorazí kompletní jedním svozem. Při zvolené platbě na dobírku se v tomto případě úhrada celé dodávky vybírá dopravcem až při poslední dodané položce. - nejste spokojeni se zbožím?
nesplňuje-li zboží Vaše očekávání, sdělte nám to. Podle zákona máte právo zboží do 14 kalendářních dnů vrátit - pokud jste spotřebitel. Nevyhazujte proto obaly ihned po rozbalení - v případě vrácení zboží doporučujeme navrácení v originálním obalu. Stejně tak můžete v této lhůtě požádat o výměnu za jiný výrobek. - máte nějaké připomínky?
po realizaci Vaší objednávky vám bude portálem HEUREKA.CZ popř. ZBOZI.CZ zaslán na Váš email dotazník spokojenosti zákazníka. Budeme rádi, pokud na tento dotazník budete reagovat a uvedete míru vaší spokojenosti s našimi službami. Potřebujeme vědět, že jste spokojeni, ale také hlavně, kde jste spokojeni nebyli – na základě těchto informací nám pomáháte se stále zlepšovat.